MERHABALAR


Öncelikle tüm arkadaşlarımın, dostlarımın, okuyucularımın cumalarını tebrik ediyorum. Mevlam herkese sağlık sıhhat versin. Uzun bir zamandır aranızda yoktum. Rahatsızlığım sebebiyle pc başına geçemedim. Kalbimdeki şikayetler sebebiyle sizlerden uzakta kaldım. Kalbimde kan kaçağı varmış. Ellerimin ayaklarımın şişmesi, ödem oluşması, nefes darlığım hep bu sebebten dolayı imiş biraz kilolu olduğum için kalp gerekli devirleri yapamayınca kalp kapakçığından kan geri kaçıyormuş. Önceleri çok korktum. Hatta kalbime şiir bile yazdım.(KALBİM) Korkmakla iyi olunamıyacağını bildiğim için her sabah düzenli bir şekilde ısırgan çayı içerek tedavime başladım. Ödem atıcı olarakta pısır püskülü ve kiraz sapını kaynatıp günde iki kere içtim. Doktorumun dediklerinide harfiyen uyguladım. Bol bol istirahat ettim. 
Bugün kızım Fatmanur ortaöğretim hayatını yine takdir yine üstün başarı alarak noktaladı. Bizleri çok sevindirdi. Bugün Damla özel sayısında kızımın Gönül Adamı /Yunus Emre yazısı yayınlanınca ayrıca çok sevindim.Kızımla gurur duydum. Sevincimi siz değerli dostlarımla paylaşmak istedim.
Bundan sonra kendimi iyi hissettiğim zamanlarda sizlerle beraber olacağım. 

Sevgi ve Saygılarımla....